LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/2/2021 | 00:12

Επιστήμονες απέδειξαν πως μπορούν να «εισβάλλουν» στα όνειρά μας
@jordvdz via Twenty20

Μια διεθνής επιστημονική έρευνα έφτασε σε μια σημαντική ανακάλυψη, καθώς απέδειξε πως είναι δυνατόν να πιάσει κάποιος συζήτηση με κάποιον που ονειρεύεται, να του κάνεις ερωτήσεις και να απαντήσει.

Η μελέτη έγινε από ερευνητές που προέρχονται από διάφορες χώρες, όπως ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία και Ολλανδία και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Current Biology. Συμπεριελάμβανε 4 ανεξάρτητα πειράματα με 36 ανθρώπους που επιδίωξαν να έχουν διαυγή ή συνειδητά όνειρα, που σημαίνει ότι μέσα στο όνειρό τους γνώριζαν ότι ονειρεύονται.

Ήταν αρκετές οι φορές που οι ερευνητές κατάφεραν να έχουν αμφίδρομη επικοινωνία, επιβεβαιώνοντας πως είναι εφικτό για τους ανθρώπους που ονειρεύονται να απαντούν με ένα «ναι» ή ένα «όχι», να ακολουθούν οδηγίες, να λύνουν μαθηματικά προβλήματα και να διακρίνουν τα εξωτερικά ερεθίσματα. Η ανταπόκριση του γίνεται με κινήσεις των ματιών ή άλλων μυών του προσώπου.

«Βρήκαμε ότι τα άτομα σε φάση ύπνου REM (με όνειρα) μπορούν να αλληλεπιδράσουν και να εμπλακούν σε επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, δείξαμε ότι οι άνθρωποι μέσα σε όνειρο είναι ικανοί να κατανοούν ερωτήσεις, να ενεργοποιούν την εργαζόμενη μνήμη τους και να παράγουν απαντήσεις. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα θεωρούσαν κάτι τέτοιο αδύνατο, υποθέτοντας ότι είτε θα ξυπνούσαν, είτε θα αδυνατούσαν να απαντήσουν και ότι σίγουρα δεν θα καταλάβαιναν καλά μια ερώτηση μέσα στον ύπνο τους», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Κεν Πάλερ του Northwestern.

«Ο πειραματικός στόχος μας ήταν παρόμοιος με το να βρει κανείς τρόπο να μιλήσει σε ένα αστροναύτη που βρίσκεται σε άλλο κόσμο, με τη διαφορά πως στην περίπτωση αυτή ο άλλος κόσμος είναι απολύτως κατασκευασμένος με βάση μνήμες αποθηκευμένες στον εγκέφαλο», λένε οι ερευνητές που ελπίζουν να ρίξουν περισσότερο φως στα όνειρα μέσα από τους διαλόγους με όσους ονειρεύονται, ένα πεδίο που η επιστήμη δεν έχει ακόμα πολλές απαντήσεις.

«Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων από τέσσερα διαφορετικά εργαστήρια που χρησιμοποίησαν διαφορετικές προσεγγίσεις, έδειξε αφενός πολύ πειστικά την πραγματικότητα του φαινομένου της αμφίδρομης επικοινωνίας στη διάρκεια των ονείρων και αφετέρου ότι γι’ αυτή την επικοινωνία μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά μέσα», ανέφερε η ερευνήτρια Κάρεν Κονκόλι του Northwestern όπως μεταφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι ερευνητές ανέπτυξαν επίσης και μια εφαρμογή για smartphone, η οποία βοηθά τους χρήστες να έχουν συνειδητά ή διαυγή όνειρα.

Η Kylie Jenner μας δίνει 5 ιδέες για ανοιξιάτικα μανικιούρ στο Tiktok

Κάνε save το αγαπημένο σου για το επόμενο μανικιούρ

Τα ζώδια σήμερα: 15 Aπριλίου

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Η μισάωρη προπόνηση Hiit που θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος από όλο το σώμα

Ξεκίνα από σήμερα και βγες θεά στην παραλία

Γιατί όλοι έχουν πάθει παράκρουση με την boutique του Louis Vuitton στην Ιαπωνία;

Όποιος την επισκεφθεί δεν μπορεί να την ξεχάσει

7 μαγαζιά στην Αθήνα, που ξέρουν από καλό κοτόπουλο

Για dine in (σε λίγο) ή για take away όλες τις ώρες τις ημέρας, εδώ είναι τα πιο νόστιμα κοτόπουλα!

Στέλλα Αστυρακάκη: H Kρητικιά σομελιέ που θα σου μάθει να διαλέγεις κρασί

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Σήμερα
Από το Οικονομικό του ΑΠΘ στον οινοτουρισμό της Κρήτης

Γιατί δεν πρέπει να τρως ποτέ σοκολάτα πριν τον ύπνο;

Αν το συνηθίζεις, να ξέρεις ότι κάνεις κακό στον οργανισμό σου

Ανακάλυψε όλα τα νέα κομμάτια στην ανοιξιάτικη συλλογή με γυναικεία παπούτσια Nike

Η νέα, ανοιξιάτικη συλλογή για Παπούτσια NIKE γυναικεία θα σε ενθουσιάσει

Γιατί ακούς συνέχεια για τη Ρετινόλη;

Ένα απο τα πιο δημοφιλή συστατικά του skincare σήμερα