LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

Οι τροφές που λειτουργούν σαν ηρεμιστικό

Μαγείρεψε το άγχος σου

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 27/9/2020 | 00:09

Οι τροφές που λειτουργούν σαν ηρεμιστικό

Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια άγχη και φοβίες που κρύβονταν κάτω από τα χαλί. Πολλοί συνάνθρωποι μας εμφάνισαν αυπνίες και κρίσεις πανικού με αποτέλεσμα οι επισκέψεις σε γιατρούς και οι συνταγογραφήσεις ηρεμηστικών φαρμάκων να έχουν αυξηθεί.

Η ψυχική υγεία μας συνδέεται άμεσα με τη σωματική και για αυτό οι γιατροί συνιστούν να προσέξουμε τον τρόπο ζωής και να στραφούμε σε πρακτικές που θα μας χαλαρώνουν και θα μας ευχαριστούν. Η σωστή διατροφή και η γυμναστική μπορούν να βοηθήσουν σε ήπιες περιπτώσεις.

Παρακάτω θα δούμε τροφές που έχουν χαλαρωτική δράση, όμως συνίσταται σε περιπτώσεις που ο ασθενής δεν μπορεί να λειτουργήσει από το άγχος να επισκέπτεται άμεσα τον γιατρό του.

Ξηροί καρποί

Ξηροί καρποί όπωςαμύγδαλα, καρύδια ή φιστίκια, ό, τι κι αν προτιμάτε, είναι ωφέλιμο. Αν σας αρέσουν τα καρύδια, μάθετε ότι συμβάλλουν στην καταπολέμηση του άγχους, καθώς περιέχουν μαγνήσιο που κρατά χαμηλά τα επίπεδα της κορτιζόλης-ορμόνης που είναι αγχολυτική.

Γάλα

Το γάλα είναι πλούσιο σε τρυπτοφάνη, που χαλαρώνει και αποσυμπιέζει τον οργανισμό. Επιπλέον το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το κάλιο, κρατούν σε χαμηλά επίπεδα την αρτηριακή πίεση. Έχει παρατηρηθεί σε ασθενείς με αυπνίες ότι βοήθησε στην καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Ψάρια

Ο διατροφικός θησαυρός της θάλασσας, έχει και αγχολυτική δράση.Τα Ω3 λιπαρά βοηθούν τον εγκέφαλό μας να διαχειρίζεται καλύτερα τις κρίσεις άγχους και πανικού.

Πράσινο Τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αμινοξέα και ιδίως σε θεανίνη, η οποία δρά ηρεμιστικά και κατευναστικά, δημιουργώντας μια αίσθηση ψυχικής και σωματικής χαλάρωσης. Σε περιπτώσεις δε, έντονου άγχους και ανησυχίας, η θεανίνη βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Ακόμη, το πράσινο τσάι, έχει σημαντική αντικαταθλιπτική δράση.

Ζυμαρικά

Μπορεί να μην είναι σύμμαχος στη δίαιτά σου αλλά έχει αποδειχθεί ότι κατανάλωση ζυμαρικών αυξάνει την σεροτονίνη στον οργανισμό μας προσφέροντας για αρκετές ώρες μια αίσθηση ευχαρίστησης και ευεξίας.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Fitness influencers που αποδεικνύουν ότι η γυμναστική δεν αφορά μόνο τα κιλά

Σήμερα
Πηγές έμπνευσης για κάθε γυναίκα που αγαπά και σέβεται τον εαυτό της

Τα ζώδια σήμερα: 23 Νοεμβρίου

Σήμερα
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Η μοναδική λέξη που δεν λες στο φλερτ μέσω chat

Σήμερα
Τουλάχιστον στην αρχή της συνομιλίας

Αυτή είναι η ώρα που πρέπει να φας μεσημεριανό αν θέλεις να χάσεις βάρος

Σήμερα
Και όμως παίζει ρόλο το πότε τρως το κύριο γεύμα σου

3 κανόνες στο plus size ντύσιμο που πρέπει να σπάσεις τώρα

Σήμερα
Συμβουλές από το plus size model, Lauren Nicole

Τα ζώδια σήμερα: 22 Νοεμβρίου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

5 χρήσεις του αλουμινόχαρτου που μάλλον δεν γνώριζες

Χτες
Δεν είναι μόνο στο φαγητό όπου μπορεί να φανεί χρήσιμο

Η Alessandra, η πιο όμορφη yoga instructor κάνει live μαθήματα

Χτες
Κάνε μαζί της γιόγκα και θα ξετρελαθείς!

Boήθεια! Η φίλη μου θέλει... αποκλειστικότητα!

Χτες
Όταν μία φίλη σου δεν μπορεί να συμβιβαστεί με το γεγονός πως έχεις περισσότερες παρέες
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.