LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

5 τροφές που θα σε κάνουν να κοιμηθείς πιο εύκολα

Γιατί ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός

Δημοσίευση 4/6/2019 | 18:56

5 τροφές που θα σε κάνουν να κοιμηθείς πιο εύκολα
@splendidtable.org

Ο ύπνος δεν είναι εύκολος για όλους. Δεν υπάρχει τίποτα πιο βασανιστικό από το να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι, βλέποντας την ώρα να περνάει και τις ώρες ύπνου σου να μειώνονται. Και φυσικά, ο κακός ή ο λίγος ύπνος μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σύστημα, κάνοντας τον οργανισμό ευάλωτο.

Υπάρχουν κάποιες τροφές λοιπόν που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο εύκολα, παραμένοντας σε φυσικές λύσεις. 5 από αυτές είναι οι παρακάτω:

Βύσσινο

Τα βύσσινα περιέχουν υψηλή ποσότητα μελατονίνης, μια ορμόνης που βοηθά στη ρύθμιση του κύκλο του ύπνου. Έρευνα έδειξε πως όσοι καταναλώνουν το χυμό του βύσσινου, κάνουν καλύτερο ύπνο που είναι ξεκάθαρα πιο αναζωογονητικός.

Αμύγδαλα

Περίπου 28 γραμμάρια αμύγδαλα ισοδυναμούν με το 25% του μαγνησίου που πρέπει να λαμβάνει μια γυναίκα ημερησίως. Το 80% των ανθρώπων δεν προσλαμβάνει όσο μαγνήσιο χρειάζεται στην δίαιτά του. Και όπως έδειξαν έρευνες, το χαμηλό μαγνήσιο στον οργανισμό μπορεί να προκαλέσει έλλειψη ύπνου. Κι αυτό γιατί το μαγνήσιο χαλαρώνει τον εγκέφαλο και μπορεί να προκαλέσει πιο ευκολά τον ύπνο.

Βρώμη

Η βρώμη είναι ένα δημητριακό πλούσιο σε υδρογονάνθρακες και μαγνήσιο. Η κατανάλωσή του, πρωί και βράδυ, μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο, ποσοτικά και ποιοτικά.

Σμέουρα

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν προσλαμβάνουν πολλές φυτικές ίνες. Κάτι που μπορεί να έχει αντίκτυπο ακόμα και στο ύπνο. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 25 με 35 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα και τα σμέουρα είναι μια πλούσια πηγή. Αν αυξήσουμε τις φυτικές ίνες, σίγουρα ο ύπνος θα γίνει καλύτερος.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι γνωστό πως βοηθάει στην μικροβιακή χλωρίδα του εντέρου. Και τα μικρόβια του εντέρου, είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον καλό ύπνο, με το στρες και την διάθεση. Η καλύτερη πηγή καλών βακτηρίων για το έντερο είναι το γιαούρτι, μια προβιοτική τροφή, που αν καταναλώνεται 3 με 4 φορές την εβδομάδα, μπορεί να βοηθήσει σε όλα τα παραπάνω.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η συλλογή του Ralph Lauren που βασίζεται στην Rachel από τα Φιλαράκια

Σήμερα
Ο σχεδιαστής ενώνεται με την Warner Bros για την 25η επέτειο της σειράς

Και όμως ο πολύς ύπνος κάνει κακό στην υγεία

Σήμερα
Επειδή μπορείτε να κοιμηθείτε για 12 ώρες σε καθημερινή βάση δεν σημαίνει ότι πρέπει

Μπες πάλι στο στενό σου τζιν με αυτά τα απλά κόλπα

Σήμερα
Κάνε διατροφή χωρίς καν να το καταλάβεις

Να πώς θα φορέσεις τα καλοκαιρινά σου φορέματα και το φθινόπωρο

Σήμερα
Mη τα βάλεις στα συρτάρια και τα ντουλάπια, η ζωή τους παρατείνεται

Τι να φάτε σήμερα: Αυθεντική καρμπονάρα

Σήμερα
Όχι, δεν θα χρειαστείτε ούτε μανιτάρια, ούτε κρέμα γάλακτος

Τα ζώδια σήμερα: 20 Σεπτεμβρίου

Σήμερα
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

7+1 συμπτώματα ΣΜΝ που καμιά γυναίκα δεν πρέπει να αγνοήσει

Σήμερα
Μάθε να παρατηρείς το σώμα σου και να μην αδιαφορείς στα σημάδια που σου δείχνει

Βρωμερή αναπνοή: Έτσι θα την αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά

Χτες
Εύκολα, φυσικά και όμορφα θα διώξεις μακριά την άσχημη στοματική μυρωδιά

Τα ζώδια σήμερα: 19 Σεπτεμβρίου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.