Πάρις ‑ Τάμτα: Love story σαν παραμύθι
Ο πλούσιος γόνος και η μετανάστρια που έγινε pop idol
Δημοσίευση 15/2/2016 | 12:22
Ντυμένη όπως πάντα με το δικό της, μοναδικό στιλ, η Τάμτα ποζάρει με άνεση στον φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το σόου «X Factor», που θα προβληθεί τον Μάρτιο από τον ΣΚΑΪ.
Η Τάμτα έχει κάθε λόγο να χαμογελάει πλατιά και να νιώθει ευλογημένη. Το ότι κατάφερε να αγγίξει το όνειρο, το οφείλει στην τόλμη της να αλλάζει όσα δεν της αρέσουν, όσα την κρατούν βαλτωμένη, όσα τη βαραίνουν και όσους την περιορίζουν.
Όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα, καθάριζε πατώματα βοηθώντας τη μητέρα της, που δούλευε σε σπίτια για να εξασφαλίσει τα προς το ζην στα τέσσερα μέλη της οικογένειας. Σήμερα ανεβαίνει στην πίστα, με το βλέμμα της να χάνεται στα ουράνια και τους θαυμαστές της από κάτω να την επευφημούν. Ένας από αυτούς είναι ο διάδοχος μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας, ένας περιζήτητος jet setter εργένης: ο Πάρις Κασιδόκωστας
Έχουν προηγηθεί ήδη από τα τέλη του καλοκαιριού παπαρατσικές φωτογραφίες του ζεύγους στους δρόμους και στα καφέ της Βουλιαγμένης και της Γλυφάδας, αμφότερους ντυμένους στο ίδιο κάζουαλ στιλ και με ανεβασμένες τις κουκούλες από τα φούτερ να προσπαθούν μάταια να αποφύγουν τα βλέμματα και τα φλας. Η κοινή τους εμφάνιση στην παραλία του «Αστέρα» είχε ήδη γίνει θέμα συζήτησης στα κοσμικά πηγαδάκια των media από τον Ιούλιο. Η Τάμτα έκανε κάποιες εμφανίσεις στη Μύκονο στο κλαμπ «Cabaret», εκεί όπου γνωρίστηκε και ήρθε κοντά με τον Ελληνα κροίσο, σε μία από τις συνήθεις αποδράσεις του στο νησί με τη θαλαμηγό του.
Ο Πάρις Κασιδόκωστας ανέκαθεν άλλωστε είχε ιδιαίτερη έλξη προς τον κόσμο του θεάματος και της σόουμπιζ –τόσο σε επιχειρηματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο–, με τους μυημένους μάλιστα στα ναυτιλιακά να τον θέλουν να ενθουσιάζεται περισσότερο με τη σόου μπίζνες, παρά με τα εφοπλιστικά. Ο κόσμος των καλλιτεχνών, των κινηματογραφικών πλατό και των μεγάλων σκηνών είναι εκείνος στον οποίο ο Πάρις έχει επιλέξει να κινείται, χαράσσοντας έναν παράλληλο δρόμο με εκείνον στον οποίο τον είχε προορίσει η οικογενειακή εφοπλιστική παράδοση.
Μια πλειάδα από ηθοποιούς, μοντέλα, χορεύτριες και κακομαθημένες σταρλετίτσες που έχουν κατά καιρούς παρελάσει στο πλάι του είναι μία ακόμα ένδειξη ότι ο περιζήτητος εργένης δεν βάζει τις συνήθεις προδιαγραφές της comme-il-faut συντρόφου, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους οικογένειες. Μια εσάνς θηλυκής... αλητείας, με τις απαραίτητες δόσεις σεξαπίλ και καλλιτεχνικής λάμψης, είναι σαφώς περισσότερο του γούστου του από μια ατσαλάκωτη πριγκίπισσα που γαλουχήθηκε φορώντας μωρουδιακά Dior και πηγαινοερχόταν με σοφέρ στο κολέγιο.