E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η Burberry αλλάζει λογότυπο μετά από 20 χρόνια

Αποχαιρετίστε το κλασικό καρό λογότυπο της

Δημοσίευση 3/8/2018 | 15:32

Η Burberry αλλάζει λογότυπο μετά από 20 χρόνια

Ο νέος σχεδιαστής της Burberry Ιταλός Ρικάρντο Τίσι παρουσίασε το νέο λογότυπο και το μονόγραμμα του οίκου μόδας ενόψει του πρώτου του ντεφιλέ για τον βρετανικό οίκο τον προσεχή μήνα, προχωρώντας στην πρώτη αλλαγή του εμπορικού του σήματος τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια.

Τέλος στο χαρακτηριστικό μοτίβο ταρτάν, τη θέση του πλέον παίρνουν τα αρχικά «ΤΒ» που παραπέμπουν στον Τόμας Μπέρμπερι, τον ιδρυτή της Burberry.

Το λογότυπο σε γραμματοσειρά sans serif, με κεφαλαία γράμματα bold και από κάτω δύο λέξεις: «London England» σχεδιάστηκε από τον βρετανό γραφίστα Πίτερ Σάβιλ, διάσημο για τη δουλειά του με το μουσικό συγκρότημα New Order. Το νέο σήμα άρχισε να προβάλλεται στη διαφημιστική εκστρατεία της Burberry.

The #ThomasBurberry Monogram August 2018

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

Το προηγούμενο λογότυπο παρουσίαζε έναν ιππότη πάνω σε άλογο που έτρεχε και από κάτω έγραφε «Burberry Established 1856». Ο 44χρονος σχεδιαστής, το πρώην «αστέρι» του οίκου Givenchy, που σχεδιάζει ρούχα για την Μπιγιονσέ και την Μαντόνα, φέρνει επανάσταση στον βρετανικό οίκο, αρχής γενομένης από την επανεφεύρεση του θρυλικού μονογράμματος της εταιρίας.

Η Burberry και ο νέος της καλλιτεχνικός διευθυντής ανακοίνωσαν την είδηση στο Instagram, αναρτώντας επίσης φωτογραφία του νέου logo και δίνοντας στη δημοσιότητα μια ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων μεταξύ του Ρικάρντο Τίσι και του Πίτερ Σάβιλ, ώστε να εξηγήσουν πώς φτιάχτηκε το νέο σήμα. Για το νέο μονόγραμμα, ο Ρικάρντο Τίσι έψαξε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, μέσα στα αρχεία του οίκου και εμπνεύστηκε ένα λογότυπο που είχε σχεδιαστεί το 1908 και ένα μονόγραμμα που είχε σκιτσάρει ο Τόμας Μπέρμπερι.

Τα αρχικά «ΤΒ» πλεγμένα μεταξύ τους, σε χρώμα λευκό και πορτοκαλί πάνω σε σκούρο μπεζ φόντο, είναι η νέα οπτική ταυτότητα που σηματοδοτεί μια στροφή στην ιστορία του βρετανικού οίκου. Το νέο σήμα θα τυπωθεί σε διάφορα κομμάτια της πρώτης κολεξιόν του Τίσι για τον οίκο, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο από τις 14 έως τις 18 Σεπτεμβρίου.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς να ξεφορτωθείς τα πράγματα που δε θες και να ανανεώσεις το χώρο σου

Σπίτι 25.04.2024
Το decluttering έχει να κάνει με τη δημιουργία ενός αρμονικού και εμπνευσμένου περιβάλλοντος που υποστηρίζει την ευεξία σας.

5 fashion trends που θα δούμε παντού τώρα που ο ήλιος επέστρεψε για τα καλά

Style 25.04.2024
Κάποια ίσως σε τρομάξουν, αλλά θα τα αγαπήσεις!

Οι τροφές που προκαλούν εξάψεις

Body+Mind 25.04.2024
Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγεις σε ειδικές περιπτώσεις

Ταβερνάκια με νόστιμους μεζέδες στα Δυτικά

Food 25.04.2024
Όμορφα στέκια για να απολαύσεις νοστιμιές σε φιλικό περιβάλλον

Spring Nail Trends: Τι παίζει στα nail salons αυτή την εποχή

Style Χτες
Πάρε ιδέες για το επόμενο μανικιούρ σου

Η ελληνική πόλη ‑ φάντασμα στην Ιταλία που προκαλεί δέος από τότε που έχει ερημώσει

Ταξίδια Χτες
Μπορείς να την επισκεφτείς, αλλά όχι να μείνεις

Cocktail trends για το 2024

Food Προχτές
Ο κόσμος της mixology συνεχίζει να εξελίσσεται

Όλες οι αλλαγές στο dating, που ίσως να μην γνωρίζεις

Σχέσεις Προχτές
Τι έχει αλλάξει στον τρόπο που γνωρίζουμε κόσμο

Τι είναι τα προβιοτικά καλλυντικά και γιατί γίνεται τέτοιος χαμός;

Body+Mind Προχτές
Τα προβιοτικά συμβάλλουν σε μια πιο λαμπερή και νεανική επιδερμίδα