LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Δεν αποτελεί πια προτεραιότητα στους νέους

Δημοσίευση 1/6/2018 | 10:53

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η γέφυρα για την τέλεια selfie που φτιάχτηκε για ερωτευμένα ζευγάρια

Ωραίες Εικόνες 20.04.2024
Έχει ένα κενό 30 εκατοστών που δεν επιτρέπει αυτοκίνητα

Η γιαγιά της Helena Bonham Carter ήταν διάσημο ιστορικό πρόσωπο, εξίσου περίεργο και εκκεντρικό

Άνθρωποι 20.04.2024
Η cool πρόγονος της ηθοποιού είχε υψηλές γνωριμίες

Ο δολοφόνος που σκότωνε ερωτευμένα ζευγαράκια, και δεν πιάστηκε ποτέ

Άνθρωποι 20.04.2024
O Ζόντιακ ήταν ένας κατά συρροήν δολοφόνος, που έδρασε στην ευρύτερη περιοχή της βόρειας Καλιφόρνια

Γιατί οι Ιάπωνες σερβιτόροι δεν παίρνουν φιλοδωρήματα

ΝΕΑ 20.04.2024
Πότε είναι ΟΚ να αφήσετε φιλοδώρημα στην Ιαπωνία

H γυναίκα που έγινε διάσημη ως η πιο ευέλικτη αθλήτρια όλων των εποχών

Άνθρωποι 20.04.2024
Lottie Dod, αθλήτρια και πέντε φορές πρωταθλήτρια του Wimbledon

Οι μαύρες χήρες του Λίβερπουλ: H ιστορία των πανούργων γυναικών

Ιστορικά 20.04.2024
Η μία δεν δίστασε να σκοτώσει το παιδί της

Πού πήγαν μετά θάνατον ο Αδάμ και η Εύα; Η ερώτηση που δεν απαντά η Βίβλος

Ιστορικά Χτες
Υπάρχει όντως ένα ερώτημα εδώ που δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση

Το υγρό που θα αντικαταστήσει τη βενζίνη και το έχουμε όλοι στα σπίτια μας

Τεχνολογία Χτες
Οι προσπάθειες που γίνονται από τους κατασκευαστές οχημάτων