E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online

Nα τι ανακάλυψαν

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 4/6/2018 | 00:26

Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online

Κατευθείαν από την κάρτα σου στο τραπέζι σου. Γρήγορα, χωρίς αναμονή. Το να παραγγείλεις φαγητό δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο.

Η δυνατότητα της online παραγγελίας έχει δώσει πολλά δείγματα συμπεριφοράς στους ειδικούς που πλέον ανέλυσαν και μελέτησαν ακόμη και την ψυχολογία των χρηστών - ναι οι άνθρωποι φέρονται διαφορετικά - οι online παραγγελίες διαφέρουν από τις συμβατικές παραγγελίες. Τι λοιπόν μας προκαλεί η εύκολη πρόσβαση στο φαγητό, με τις ευλογίες πάντα της πιστωτικής μας;

Ο Joe Sheetz, ιδρυτής του Sheetz, ενός site παραγγελιών φαγητού αναφέρει:

"Όταν το μενού είναι στην οθόνη και είστε πεινασμένοι, προσθέτετε ένα πιάτο εξτρά πάντα. Κάνετε κλικ, έφυγε. Μέσω του τηλεφώνου όμως, παραγγείλετε ό,τι ακριβώς προβλέψατε. Bλέπουμε πως οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου είναι πιο "σφιχτές". Βλέπουμε επίσης πολλά περισσότερα ορεκτικά να μπαίνουν 'στο καλάθι' όταν είναι μπροστά τους και τα βλέπουν στην οθόνη...".

Για φαγητά όπως σάντουιτς, σαλάτες και nachos, "Οι άνθρωποι ανακάλυψαν online τις γαρνιτούρες και τις σως που δεν ήξεραν ότι έχουμε. Δεν μπορούμε να δώσουμε εξαρχής ένα μενού με όλα τα πιθανά σενάρια μιξ, αλλά μπορούμε να το παρουσιάσουμε στον υπολογιστή. Μπορούμε να προσφέρουμε επιλογές διαφορετικού καρυκεύματος, επιλογές λαχανικών κλπ και οι άνθρωποι να κάνουν μόνοι τους τη μίξη ", δήλωσε ο Sheetz. "Θα βάλουν μαγιονέζα ενδεχομένως σε κάτι που εσείς και εγώ ποτέ δεν θα βάζαμε! Μερικά από τα πράγματα που προσθέτετε σε ένα σάντουιτς είναι δωρεάν, αλλά όταν θελήσεις ένα έξτρα υλικό που χρεώνεται βλέπεις επιτόπου πόσο κοστίζει".

Η online υπηρεσία παραγγελιών  Eat24 στο Σαν Φρανσίσκο είναι το νέο αδερφάκι του βιομηχανικού κολοσσού Grub Hub / Seamless. Έχει μάλιστα χιλιάδες εστιατόρια!

"Η διαφορά μεταξύ online παραγγελίας και offline είναι ότι τα περισσότερα εστιατόρια μας λένε ότι οι παραγγελίες είναι μεγαλύτερες και περισσότερες από ποτέ", λέει ο επικεφαλής μάρκετινγκ του Eat24, Amir Eisenstein.

"Για παράδειγμα, εάν παραγγείλετε μια πίτσα στο τηλέφωνο, θα τους πείτε μόνο να φέρουν μια XL πίτσα και ένα αναψυκτικό. Αλλά όταν πηγαίνετε online, βλέπετε ολόκληρο το μενού. Ξαφνικά, οι άνθρωποι έχουν μπροστά τους ορεκτικά, σαλάτες και πράγματα που κανονικά δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ, και μάλιστα δεν παραγγέλνουν μέσω τηλεφώνου. Έχουν περισσότερο χρόνο στο μενού, περνούν περισσότερο χρόνο στο μενού και παραγγέλνουν πάντα πολλά παραπάνω".

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Spring Nail Trends: Τι παίζει στα nail salons αυτή την εποχή

Style 24.04.2024
Πάρε ιδέες για το επόμενο μανικιούρ σου

Η ελληνική πόλη ‑ φάντασμα στην Ιταλία που προκαλεί δέος από τότε που έχει ερημώσει

Ταξίδια 24.04.2024
Μπορείς να την επισκεφτείς, αλλά όχι να μείνεις

Ποια εποχή επιλέγουν οι περισσότεροι για να χωρίσουν

Σχέσεις 24.04.2024
Ο λόγος που συμβαίνει

Cocktail trends για το 2024

Food Χτες
Ο κόσμος της mixology συνεχίζει να εξελίσσεται

Όλες οι αλλαγές στο dating, που ίσως να μην γνωρίζεις

Σχέσεις Χτες
Τι έχει αλλάξει στον τρόπο που γνωρίζουμε κόσμο

Τι είναι τα προβιοτικά καλλυντικά και γιατί γίνεται τέτοιος χαμός;

Body+Mind Χτες
Τα προβιοτικά συμβάλλουν σε μια πιο λαμπερή και νεανική επιδερμίδα

Οι 10 καθημερινές συνήθειες που μας κάνουν εξυπνότερους

Body+Mind Προχτές
«Τα μυαλά είναι σαν τα αλεξίπτωτα… για να λειτουργήσουν πρέπει να είναι ανοιχτά», όπως λέει και διάσημο ρητό

Το μόνο μπουφάν που χρειάζεσαι την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι αυτό

Style Προχτές
Προσθέτει μια νότα casual κομψότητας σε κάθε σύνολο

Ο βασικός «ένοχος» για καρδιακά προβλήματα

Body+Mind Προχτές
Πως μπορούμε να μειώσουμε την επίδραση του