Διαφημίσεις ακατάλληλες... ή μήπως όχι;
Τι έφταιγε και επέστρεψαν στο... συρτάρι του δημιουργού;
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 6/3/2012 | 00:00
Μπορεί μια διαφήμιση να φαίνεται καλή ιδέα για τους δημιουργούς της στην Αγγλία, όμως η Βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Κριτηρίων είναι αυτή που θα κρίνει αν οι διαφημίσεις που θα προβληθούν είναι προσβλητικές, παραπλανητικές ή προκλητικές υπέρ του δέοντος.
Για του λόγου το αληθές, απαγόρεψε πρόσφατα τις νέες διαφημιστικές καταχωρίσεις της αεροπορικής εταιρείας Ryanair επειδή «δημιουργούσαν λάθος εντυπώσεις για την ηθική και τη σεξουαλική συμπεριφορά των αεροσυνοδών» με τη νέα καμπάνια τους. Δείτε παρακάτω άλλα παραδείγματα διαφημίσεων που δεν τα κατάφεραν να επιβιώσουν.
Aπαγορεύτηκε επειδή ήταν πολύ προκλητική για δημόσιο χώρο.
Απαγορεύτηκε επειδή το μοντέλο ήταν πολύ αδύνατο και έτσι προβαλλόταν λάθος πρότυπο ομορφιάς.
Το κορίτσι που κάθεται στις ράγες του τρένου δημιουργεί το συνειρμό της αυτοκτονίας και η διαφήμιση απαγορεύτηκε.
Η επεξεργασία της Julia Roberts στη φωτογραφία ήταν τόση, που η διαφήμιση απαγορεύτηκε γιατί παραπλανούσε τις γυναίκες.
Η διαφήμιση της Ryanair που δημιούργησε λάθος εντυπώσεις για την ηθική και τη σεξουαλική συμπεριφορά των αεροσυνοδών.