AirFastTickets: Tι απαντά σχετικά με την είδηση της αναστολής λειτουργίας
Η ανακοίνωση της εταιρείας μέσω Facebook
Δημοσίευση 24/6/2014 | 00:00
Ανακοίνωση σχετικά με την είδηση περί αναστολής λειτουργίας της AirFastTickets για χρέη ύψους 45 εκατ. ευρώ εξέδωσε η εταιρεία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόβλημα στη Γερμανία και τη Βρετανία δημιουργήθηκε μετά από ασυνήθιστες για την επιχειρηματική πρακτική απαιτήσεις της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών, γνωστής και ως IATA. Οι απαιτήσεις αφορούσαν τη χορήγηση μεγάλων εγγυητικών επιστολών.
Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά, ενώ σημειώνουν με έμφαση πως δεν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή της AirFastTickets σε κανέναν προμηθευτή.
Σχετικά με τη Μεγάλη Βρετανία, όπου δραστηριοποιείται θυγατρική εταιρεία της AirFastTickets International, υπογραμμίζουν στην ανακοίνωσή τους πως «παρ' όλα αυτά, ούτε για εκείνη ούτε για κάποια άλλη εταιρεία του Ομίλου υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες για τις οποίες να έχει περάσει το νόμιμο χρονικό διάστημα τακτοποίησής τους.
Ουδέποτε, πόσω μάλλον τις τελευταίες 50 μέρες, δεν έχει τεθεί έλεγχος στις συναλλαγές της AirFastTickets. Η επικοινωνία η οποία έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ της ιδιοκτησίας της εταιρείας και της ΙΑΤΑ αφορούσε στην παράταση των εγγυητικών επιστολών, λόγω της δυναμικής αύξησης των πωλήσεων της AirFastTickets, η οποία έφτασε το 1.937% στο διάστημα 2013–2014. Με βάση το συμβόλαιο της AirFastTickets με την ΙΑΤΑ, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει μέχρι και 60 ημέρες παράταση πληρωμής».
Επισημαίνουν δε, πως σχετικά με τις πωλήσεις της AirFastTickets για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, αυτές είναι πολύ περισσότερες από ότι αναφέρουν δημοσιεύματα.