Τελειότητα τέλος! Δείτε πώς είναι πραγματικά τα μοντέλα του ASOS
Μία κίνηση που αγάπησε το διαδίκτυο
Δημοσίευση 3/7/2017 | 13:35
Ένα μεγάλο ποσοστό των γυναικών έχουν ραγάδες, αλλά επειδή όλες οι μάρκες ρούχων και οι εταιρείες κρύβουν αυτές τις ατέλειες, κάθε γυναίκα νομίζει πως τις έχει μόνο εκείνη και καμία άλλη.
Αυτός είναι ο λόγος που η κίνηση της ASOS να δημοσιεύσει αρετουσάριστες φωτογραφίες στην ιστοσελίδα της έγινε τόσο αποδεκτή από τον κόσμο, γιατί έκανε την κάθε μία να καταλάβει πως όλες οι γυναίκες (και οι άντρες) έχουν τις ατέλειές τους!
Άλλες εταιρείες που ακολούθησαν αυτή την τακτική - η Aerie ξεκίνησε το κίνημα χωρίς ρετους, και η ModCloth το 2014. Η Target εγκαινίασε μια καμπάνια με μαγιό με αρετουσάριστα μοντέλα τον Μάρτιο του 2017.
So impressed with @Asos for not airbrushing the models stretchmarks👏🏼👏🏼 She looks amazing! pic.twitter.com/OKEZinpjKe
— Amy🦄 (@amyrowlandsx) 28 Ιουνίου 2017
Asos not editing out girl's stretch marks on their swimwear photos is giving me so much life, look how beautiful they all are😍 pic.twitter.com/VxMjc4OQg6
— Leah Tudor (@leahtudorx) 28 Ιουνίου 2017