E-Daily

5 τροφές που μπορείτε να τρώτε συνέχεια και σε αφθονία

Με μηδενικά λιπαρά και ελάχιστες θερμίδες θα γίνου σύμμαχοι σας στο αδυνάτισμα

Δημοσίευση 20/6/2017 | 00:08

Σχολιάστε
5 τροφές που μπορείτε να τρώτε συνέχεια και σε αφθονία

Για όσους έχουν βρεθεί στο διάστημα της δίαιτας είναι γνωστά τα συναισθήματα της διαρκούς λιγούρας και πείνας, ενώ λόγω της στέρησης πολλοί αισθάνονται ακόμα πιο έντονα και την αδυναμία στους πειρασμούς που υπάρχουν γύρω τους.

Επειδή όμως η απώλεια κιλών είναι μια δύσκολη προσπάθεια και χρειάζεται επιμονή και υπομονή, διαβάστε παρακάτω για ορισμένες τρόφες που μπορείτε να τρώτε συνεχώς και σε αφθονία χωρίς να σκέφτεστε τις θερμίδες και να νιώθετε τύψεις.

Θα γίνουν οι καλύτεροι σύμμαχοι σας στο αδυνάτισμα:

Σέλερι: Το 95% αυτού του λαχανικού είναι νερό, ενώ περιέχει πρόσληψη του 30% της βιταμίνη Κ, που ο οργανισμός απαιτεί καθημερινά. Το σέλερι μπορεί να διατηρήσει τα θρεπτικά συστατικά του ακόμα και 5 μέρες μετά το κόψιμο του.

Ασπράδια αυγών: Μπορείτε να τα φάτε σε τεράστιες ποσότητες και αποτελούν την ιδανική τροφή για κάποιον που ακολουθεί αυστηρή δίαιτα. Θα πρέπει όμως να τα τηγανίζετε χωρίς λάδι, αν θέλετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας.

*ανά αυγό

Ποπ κορν: Στην πραγματικότητα αυτό το σνακ αποτελείται από αέρα. Αν δεν προσθέσετε αλάτι ή δεν τα μαγειρέψετε με βούτυρο ή λάδι, οι θερμίδες του είναι μηδενικές.

Πεπόνι: Είναι γλυκό και τόσο αθώο και μπορεί να νοστιμίσει τη δίαιτα σας χωρίς να σας τη χαλάσει. Επιπλέον, το πεπονί είναι γεμάτο από βιταμίνες Α και C.

Φράουλες: Ένα άλλο απαραίτητο τρόφιμο για όλους αυτούς που προσπαθούν να χάσουν βάρος, καθώς πέρα από τα μηδαμινά λιπαρά,  οι φράουλες είναι πλούσιες σε κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ έχουν και αντιφλεγμονώδη δράση.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.